f

TABATA   to intensywny trening interwałowy. Prawidłowo wykonany poprawia wydolność aerobową ( tlenową ) i anaerobową ( beztlenową ). Ćwiczenie w ten sposób pozwala spalić więcej tłuszczu niż trening o niskiej i średniej intensywności. Jest to krótki trening, który trwa kilkanaście minut, ale daje wymarzone efekty wszystkim dbającym o kondycję fizyczną. Podczas tabaty wykonuje się proste ćwiczenia koordynacyjne, np. biegi, skoki, przysiady, pady, pompki, pajace. Ćwiczenia odbywają się z Timerem (pomiarem czasu), który mierzy czas wykonywania ćwiczenia. Po rozgrzewce określam czas każdego ćwiczenia, czas odpoczynku i ilość serii. Staram się urozmaicić ten trening, aby nie był monotonny , nudny i wyczerpujący.

Najważniejsza zasada to: „ćwiczymy na maksa”

Daje efekty – GWARANTUJĘ.

Zamknij

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.